Wednesday 20 July 2016

Kenaikan harga emas menjejaskan jualan emas runcit


Harga emas Amerika semakin menaik selepas uk keluar drpd eropah (brexit) kesan dia jualan emas sewaktu hari raya baru2 ni merudum. Tambahan pula, Pengarah Eksekutif Poh Kong Holding Berhad berkata pasaran runcit telah pun mengalami kelembapan selepas diperkenalkan cukai barang dan perkhidmatan (GST) pada tahun lepas lagi, memang tidak boleh dipersalahkan 100% daripada Brexit.

walau teruk macam mana sekali pun jualan emas tidak perlu kita takut khas buat pelabur - pelabur emas fisikal mahupun peniaga - peniaga emas disebabkan trend sekarang ini menunjukkan trend yang semakin menaik (bullish) harga emas akan terus naik dari masa ke masa.

Walau tinggi macam mana sekali pun harga emas.. buat pengguna yang ada duit lebih kita beli sahaja emas kerana emas sahaja logam yang paling berharga didunia.. duit kita ni bila2 je blh musnah memandangkan mereka puak2 economist barat sudah mula menciptakan new era digital money (bit coin) yg terbaru. Bagi yang ingin tahu lebih lanjut tentang bit coin boleh tengok di you tube. Penerangan yang terperinci diceritakan tentang bit coint. Kita tidak ada pilihan lain melainkan menyimpan emas sahaja lah yg terbaik..

kepada yang berminat membeli emas sila whatsapp ke 013-6614780 (Stokis Power Gold, Suria Iskandar)

sumber; http://peraktoday.com.my/2016/07/kenaikan-harga-emas-gugat-jualan-tukang-emas/

No comments:

Post a Comment