Monday 11 July 2016

Duit raya dah banyak ni kalau tidak simpan elok - elok mahu hangus!!



Hai Assalamualaikum semua, masih tidak terlambat lagi bagi saya untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN buat anda semua. Semoga semua amalan kita di bulan Ramdhan diterima oleh Allah. 

Hari ini sudah masuk hari ke enam kita berhari raya. Ramai yang dah mula start bekerja dan tidak dilupakan yang masih belajar pun dah mula start sesi pembelajaran. Kepada yang sedang menduduki paper akhir degree saya ucapkan semoga maju jaya, buat yang terbaik dan good luck.


Raya dah berlalu pasti banyak duit raya yang korang dah kumpul kan. Terutama pada adik - adik atau anak -  anak, mesti seronok kumpul duit raya kan. Pernah tak terpikir macam mana nak kekalkan simpanan duit raya kita secara berterusan tanpa suka berbelanja. Caranya adalah dengan tukar duit raya kepada emas. 

Banyak kelebihan apabila duit raya bertukar kepada emas; 
1⃣. Duit raya tidak habis.
2⃣. Duit raya kekal lama dalam bentuk aset.
3⃣. Korang dapat memiliki aset dalam usia muda.
4⃣.  membantu mendisiplinkan simpan dengan betul.
5⃣. korang tidak akan mudah untuk memboros dan menghargai apa saja pemberian orang lain.
6⃣. Pendededahkan dengan ilmu kewangan tanpa sedar bermula dari usia yang sangat muda.

7⃣. Korang akan mempunyai "insuran" pelbagai guna milik mereka sendiri iaitu emas.
8⃣. Pelbagai impian korang boleh tercapai jika anda menyimpan emas dariapda sekarang seperti memiliki rumah, kereta, pendidikan, perniagaan dan lain - lain lagi, Dan banyak lagi kelebihan yang boleh kita fikir sendiri dengan mudah.

Jom tukar semua atau sebahagian besar duit raya anak kepada emas. pastikan emas yang anda miliki itu adalah emas fizikal bukan pelaburan emas. Jangan tersilap langkah kerana ia akan membawa padah. Saya Stokis Emas Power gold daripada Shah alam, jika anda berminat untuk tahu lebih lanjut tentang emas boleh whatsapp ke 013-6614780

simpananterbaikadalahemas, emas999, emas power gold, saudagar kaya emas enterprise, emas tulin, duit raya, kumpul duit raya, kelebihan tukar duit raya kepada emas, selamat hari raya maaf zahir batin,  



No comments:

Post a Comment