Friday 13 May 2016

"Always feel good"



kadang2 kita akan merasakan diri kita terlalu stress, tertekan, bad mood, rasa macam nak marah, benci dengan seseorang.. itu adalah perkara yang biasa, tetapi kita perlu untuk tinggalkan jauh2 perasaan itu. Apabila perasaan yang negative itu kita tidak dikawal dan tidak dijaga secara automatic satu hari itu kita akan bertambah- tambah masalah yang akan menimpa kita. Kita akan merasakan hari itu adalah hari paling buruk buat kita. itulah law of attraction. bila kita pikir perkara yang negative, benda yang negative akan datang pada kita.


Cara untuk mengawal perasaan yang negative ini adalah dengan cara kita perlu tukar mood kita daripada negative kepada yang positive. Buat benda apa yang korang rasa minat dan enjoy seperti bermain outdoor, keluar dengan kawan, baca al-quran, dengar lagu, tengok movie, main game, keluar dengan family, holiday, dan lain2 lagi. Semua ni akan mengubah mood kita daripada yang negative kepada yang positive. Bila korang berjaya amalkan ini korang akan rasa hari2 anda adalah hari yang sangat bermakna.


Ini adalah salah satu tips rahsia daripada orang2 berjaya. bila kita sentiasa ceria, Aura yang positive akan datang pada kita dan orang yang berada di sekitar kita akan berminat untuk berurusan dengan kita.


"Always feel good"
Saudagar Kaya Emas Enterprise

saudagarkayaemasenterprise, 1bulan 1 gram 1keluarga, power gold

No comments:

Post a Comment