Tuesday 20 March 2018

ASSET SELEPAS BERSARA


╚════❤🍃 🌹🍃❤════╝

👴🏻👵🏻APAKAH ASET YANG ANDA MILIKI SELEPAS ANDA BERSARA?

➡ Pasti terus terlintas jawapan spontan yang anda ada memiliki wang KWSP & wang pencen. Ada juga sebilangannya yang mengatakan perlukah 'menabung & menyimpan' kerana kwsp dan duit persaraan boleh membantu ketika masa 'TUA' nanti. Anda perlu elakkan untuk mempunyai mindset yang sebegini.

🌿🌿 Perlu diingat, pada usia persaraan nanti berapa lamakah wang tersebut mampu menampung kehidupan kita? Bukankah lebih baik jika kita memulakan tabungan/simpanan pada usia yang masih muda?

🌿🌿 Banyak pilihan untuk memulakan tabungan & dengan erti kata lain saya sendiri mencadangkan anda boleh cuba jadikan emas sebagai antara pelaburan jangka masa panjang & juga menjadi sebahagian dari aset persaraan anda !!

🌿🌿 Jika anda boleh berbelanja setiap hari tanpa gagal, logiknya juga kita boleh menyimpan setiap hari.

🌿🌿 Beli emas secara konsisten setiap bulan dengan mengambil 10% dari gaji anda atau paling minima 1 gram sahaja sebulan. Cuba bayangkan berapa banyak gram emas yang mampu anda simpan jika anda panjang umur hingga ke usia persaraan kelak?? Dan berapa pula kenaikan harga emas setiap tahun ? Pasti anda akan peroleh nilai aset yang selesa selepas anda bersara nanti.

🌿🌿 Paling penting anda perlu mendisiplinkan diri setiap bulan untuk membeli emas mengikut kemampuan poket anda sendiri.

"Rancanglah dengan istiqamah simpanan emas anda sebelum capai usia emas !!"

Whatsapp segera 013-6614780 
Whatsapp segera 013-6614780 
Whatsapp segera 013-6614780 

simpananterbaikadalahemas 1bulan1gram1keluarga jualbeliemas emas916 #powergold #publicgold  #saudagarkayaemasenterprise #teamsaudagarbiz #teampokli 

No comments:

Post a Comment